Aku Insan Biasa

Saturday, March 6, 2010

HARIMINGGUKUDANSEMUA

Hari ini adalah hari sabtu aku dan semua orang..huhuh bosan jugak lah kekadang..yelah hati kuasyik teringat kat kedah jer..rindu family aku lah..mesti best kalu ada kat umah time nie..dengan adik3 ku yg sentiasa bising n usik aku..aku ada adik leleki sorang..dielah satusatunya adik lelaki kuada..tetapi die jugak lah yang selalu usik aku..kekadang rindu telatah bengong diorang yang takpenah sunyi umah aku tu,,mak ayah ku kadang2 naik marah jugak ngan pangai kitaorang..aku suka menjerit..mak ku slalu cakap...(kakngah ni kalu org mai masuk minang mesti lari balik)huhuhu power jugak ayat mak aku..tapi jangan jadi macam tu lah..takkahwin lah aku..huhuuhu..kadang2 boleh senyum sorang2 bila teringatkan kenangan2 tu semua..aku sebenarnya menghitung hari nak alik 17.3 nie coz semua family aku balik berkumpul coz maktam aku nak akad nikah..mesti meriah..diorang dah plan nak buat macam2..BBQ nite mesti ada..meriah sangat kalu kumpul ramai2..happy family lah..tetapi aku takut time aku plan nak alik je mesti banyak benda nak kene buat,,aku punya final projek ya ampun banyak..aduhhhhhh tension jugak bila ingat keje takbuat2 lagi..tapi still takjgak buat..(bukan malas tau)cume takde bahan lagi..papun aku kene buat jugak yg terbaik..aku taknak jadi cam sem lepas..last2 minit aku bersama wawa n zati kene cover 3 final projek...huhuhu gilaaaaaa kan????3 malam turut aku tido lewat..kekadang sampai azan subuh...tapi muka aku sapa suruhh tanguh keje lagi..kene lah tanggug suma tu...huhu dayah dayah.jangan lah malas..aku ingat sem ni aku takmau nak tension buat keje last2 minit lagi..nak kene study untuk final lagi...huhuhu ..aku akan mulakan misi aku tu nnti..nanti lagi..wehhhhhh nape nie ttbe ngantuk pulak..aduyaiiii

No comments: